Роль і завдання маркетингу знань

Ескіз

Дата

2013

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля

Анотація

Опис

Ключові слова

інноваційний розвиток держави, формування цін на знання, маркетингові комунікації, конкурентоспроможність, стимулювання попиту

Бібліографічний опис

Ілляшенко С. М. Роль і завдання маркетингу знань / С. М. Ілляшенко // Інноваційні напрямки розвитку маркетингу: теорія і практика : матеріали 3-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 28-29 березня 2013 р. – Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2013. – С. 46-49.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced