Роль і завдання маркетингу знань
Дата
2013
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля
Анотація
Опис
Ключові слова
інноваційний розвиток держави, формування цін на знання, маркетингові комунікації, конкурентоспроможність, стимулювання попиту
Бібліографічний опис
Ілляшенко С. М. Роль і завдання маркетингу знань / С. М. Ілляшенко // Інноваційні напрямки розвитку маркетингу: теорія і практика : матеріали 3-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 28-29 березня 2013 р. – Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2013. – С. 46-49.