Хоррор-маркетинг як новітній засіб стимулювання продажів

Ескіз

Дата

2015

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Сумський державний університет

Анотація

Опис

Ключові слова

товаровиробники, рекламні повідомлення, маркетингова діяльність, емоції страху, мотиваційна сила

Бібліографічний опис

Павлюк А. Хоррор-маркетинг як новітній засіб стимулювання продажів / А. Павлюк, C. М. Ілляшенко // Економічні проблеми сталого розвитку = Economicаl problems of sustainable development : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 27 травня 2015 р. / заг. ред.: О. В. Прокопенко, М. М. Петрушенко. – Суми : СумДУ, 2015. – С. 256-257.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced