Хоррор-маркетинг як новітній засіб стимулювання продажів
Вантажиться...
Дата
2015
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Сумський державний університет
Анотація
Опис
Ключові слова
товаровиробники, рекламні повідомлення, маркетингова діяльність, емоції страху, мотиваційна сила
Бібліографічний опис
Павлюк А. Хоррор-маркетинг як новітній засіб стимулювання продажів / А. Павлюк, C. М. Ілляшенко // Економічні проблеми сталого розвитку = Economicаl problems of sustainable development : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 27 травня 2015 р. / заг. ред.: О. В. Прокопенко, М. М. Петрушенко. – Суми : СумДУ, 2015. – С. 256-257.