Хоррор-маркетинг як новітній засіб стимулювання продажів
Вантажиться...
Дата
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Сумський державний університет
Анотація
Опис
Бібліографічний опис
Павлюк А. Хоррор-маркетинг як новітній засіб стимулювання продажів / А. Павлюк, C. М. Ілляшенко // Економічні проблеми сталого розвитку = Economicаl problems of sustainable development : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 27 травня 2015 р. / заг. ред.: О. В. Прокопенко, М. М. Петрушенко. – Суми : СумДУ, 2015. – С. 256-257.
