Хоррор-маркетинг як новітній засіб стимулювання продажів
Дата
2015
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Сумський державний університет
Анотація
Опис
Ключові слова
товаровиробники, рекламні повідомлення, маркетингова діяльність, емоції страху, мотиваційна сила
Бібліографічний опис
Павлюк А. Хоррор-маркетинг як новітній засіб стимулювання продажів / А. Павлюк, C. М. Ілляшенко // Економічні проблеми сталого розвитку = Economicаl problems of sustainable development : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 27 травня 2015 р. / заг. ред.: О. В. Прокопенко, М. М. Петрушенко. – Суми : СумДУ, 2015. – С. 256-257.