CRM-технологія як стратегічна складова бізнесу

Ескіз

Дата

2012

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Сумський державний університет

Анотація

Опис

Ключові слова

конкурентна перевага, маркетингове планування, бізнес-процеси, клієнтська база, ресурси підприємств

Бібліографічний опис

Ілляшенко С. М. CRM-технологія як стратегічна складова бізнесу / С. М. Ілляшенко, Н. О. Феденко // Економічні проблеми сталого розвитку = Economic problems of sustainable development : матеріали доп. Міжнар. наук.-практ. конф., 3-5 квітня 2012 р. : у 8 т. Т. 5 / заг. ред. О. В. Прокопенко. – Суми : СумДУ, 2012. – С. 170-172.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced