CRM-технологія як стратегічна складова бізнесу
Дата
2012
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Сумський державний університет
Анотація
Опис
Ключові слова
конкурентна перевага, маркетингове планування, бізнес-процеси, клієнтська база, ресурси підприємств
Бібліографічний опис
Ілляшенко С. М. CRM-технологія як стратегічна складова бізнесу / С. М. Ілляшенко, Н. О. Феденко // Економічні проблеми сталого розвитку = Economic problems of sustainable development : матеріали доп. Міжнар. наук.-практ. конф., 3-5 квітня 2012 р. : у 8 т. Т. 5 / заг. ред. О. В. Прокопенко. – Суми : СумДУ, 2012. – С. 170-172.