Social media marketing як інноваційний інструмент просування товарів та послуг в online-середовищі
Дата
2013
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ТОВ "ДД "Папірус"
Анотація
Опис
Ключові слова
просування товарів, соціальні мережі, глибокий таргетинг, недоліки просування товарів та послуг, високий форс
Бібліографічний опис
Дериколенко А. О. Social media marketing як інноваційний інструмент просування товарів та послуг в online-середовищі / А. О. Дериколенко, С. М. Ілляшенко // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : зб. тез доп. 7-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 26-28 вересня 2013 р. – Суми : Папірус, 2013. – С. 66-67.