Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/45950
Title: Social media marketing як інноваційний інструмент просування товарів та послуг в online-середовищі
Authors: Дериколенко, Анна Олександрівна
Ілляшенко, Сергій Миколайович
Keywords: просування товарів; соціальні мережі; глибокий таргетинг; недоліки просування товарів та послуг; високий форс
Issue Date: 2013
Publisher: ТОВ "ДД "Папірус"
Citation: Дериколенко А. О. Social media marketing як інноваційний інструмент просування товарів та послуг в online-середовищі / А. О. Дериколенко, С. М. Ілляшенко // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : зб. тез доп. 7-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 26-28 вересня 2013 р. – Суми : Папірус, 2013. – С. 66-67.
ORCID: orcid.org/0000-0001-5484-9788
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/45950
Appears in Collections:Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Derykolenko_Social_media_marketing_2013.pdf193,42 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.