Social media marketing як інноваційний інструмент просування товарів та послуг в online-середовищі

Ескіз

Дата

2013

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ТОВ "ДД "Папірус"

Анотація

Опис

Ключові слова

просування товарів, соціальні мережі, глибокий таргетинг, недоліки просування товарів та послуг, високий форс

Бібліографічний опис

Дериколенко А. О. Social media marketing як інноваційний інструмент просування товарів та послуг в online-середовищі / А. О. Дериколенко, С. М. Ілляшенко // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : зб. тез доп. 7-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 26-28 вересня 2013 р. – Суми : Папірус, 2013. – С. 66-67.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced