Виставковий стенд як інструмент формування іміджу і просування ТОВ "Керамейя" і його продукції
Дата
2016
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ФОП Ткачов О. О.
Анотація
Опис
Ключові слова
виставкова діяльність, позитивний імідж, характеристики конструкції стендів, мобільність, привабливість, лаконічність
Бібліографічний опис
Ілляшенко С. М. Виставковий стенд як інструмент формування іміджу і просування ТОВ "Керамейя" і його продукції / С. М. Ілляшенко, І. В. Меркун // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : зб. тез доп. 10-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 24-25 вересня 2016 р. – Суми : Ткачов О. О., 2016. – С. 103-104.