Виставковий стенд як інструмент формування іміджу і просування ТОВ "Керамейя" і його продукції

Ескіз

Дата

2016

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ФОП Ткачов О. О.

Анотація

Опис

Ключові слова

виставкова діяльність, позитивний імідж, характеристики конструкції стендів, мобільність, привабливість, лаконічність

Бібліографічний опис

Ілляшенко С. М. Виставковий стенд як інструмент формування іміджу і просування ТОВ "Керамейя" і його продукції / С. М. Ілляшенко, І. В. Меркун // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : зб. тез доп. 10-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 24-25 вересня 2016 р. – Суми : Ткачов О. О., 2016. – С. 103-104.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced