Екологічний маркетинг як інструмент управління переходом до сталого розвитку
Вантажиться...
Дата
2016
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Сумський державний університет
Анотація
Опис
Ключові слова
екологічні проблеми, ринково-орієнтована діяльність, конкурентоспроможність, маркетингове середовище, природні ресурси
Бібліографічний опис
Ілляшенко С. М. Екологічний маркетинг як інструмент управління переходом до сталого розвитку / С. М. Ілляшенко, В. Є. Лазоренко // Економічні проблеми сталого розвитку = Economicаl problems of sustainable development : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 11-12 травня 2016 р. : у 2 т. Т. 2 / заг. ред. О. В. Прокопенко. – Суми : СумДУ, 2016. – С. 109-111.