Екологічний маркетинг як інструмент управління переходом до сталого розвитку

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2016

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Сумський державний університет

Анотація

Опис

Ключові слова

екологічні проблеми, ринково-орієнтована діяльність, конкурентоспроможність, маркетингове середовище, природні ресурси

Бібліографічний опис

Ілляшенко С. М. Екологічний маркетинг як інструмент управління переходом до сталого розвитку / С. М. Ілляшенко, В. Є. Лазоренко // Економічні проблеми сталого розвитку = Economicаl problems of sustainable development : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 11-12 травня 2016 р. : у 2 т. Т. 2 / заг. ред. О. В. Прокопенко. – Суми : СумДУ, 2016. – С. 109-111.