Екологічний маркетинг як інструмент управління переходом до сталого розвитку
Loading...
Date
item.page.orcid
item.page.doi
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Сумський державний університет
Abstract
Description
Citation
Ілляшенко С. М. Екологічний маркетинг як інструмент управління переходом до сталого розвитку / С. М. Ілляшенко, В. Є. Лазоренко // Економічні проблеми сталого розвитку = Economicаl problems of sustainable development : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 11-12 травня 2016 р. : у 2 т. Т. 2 / заг. ред. О. В. Прокопенко. – Суми : СумДУ, 2016. – С. 109-111.