Маркетингові інновації в системі складових комплексу маркетингу
Дата
2019
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний університет телекомунікацій
Анотація
Опис
Ключові слова
конкурентні позиції, товарна політика, партизанський маркетинг, фріміум, рекламні каталоги, провокаційний маркетинг, вірусний маркетинг
Бібліографічний опис
Ілляшенко С. М. Маркетингові інновації в системі складових комплексу маркетингу / С. М. Ілляшенко, М. П. Рудь // Телекомунікаційний простір ХХІ сторіччя: ринок, держава, бізнес : матеріали 1-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 18-19 грудня 2019 р. – Київ : ДУТ, 2019. – С. 47-50.