Маркетингові інновації в системі складових комплексу маркетингу

Ескіз

Дата

2019

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний університет телекомунікацій

Анотація

Опис

Ключові слова

конкурентні позиції, товарна політика, партизанський маркетинг, фріміум, рекламні каталоги, провокаційний маркетинг, вірусний маркетинг

Бібліографічний опис

Ілляшенко С. М. Маркетингові інновації в системі складових комплексу маркетингу / С. М. Ілляшенко, М. П. Рудь // Телекомунікаційний простір ХХІ сторіччя: ринок, держава, бізнес : матеріали 1-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 18-19 грудня 2019 р. – Київ : ДУТ, 2019. – С. 47-50.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в