Метод підвищення конкурентних переваг підприємства, зосереджений на споживачах

Ескіз

Дата

2007

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Сумський державний університет

Анотація

Опис

Ключові слова

конкурентоспроможність, диференціація товарів, збут, просування, ціна

Бібліографічний опис

Ілляшенко С. М. Метод підвищення конкурентних переваг підприємства, зосереджений на споживачах / С. М. Ілляшенко, О. Є. Черв`яцова // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доп. наук.-техн.конф., 17-25 квітня 2007 р. : Т. 2. – Суми : СумДУ, 2007. – С. 113-114.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced