Метод підвищення конкурентних переваг підприємства, зосереджений на споживачах
Вантажиться...
Дата
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Сумський державний університет
Анотація
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Ілляшенко С. М. Метод підвищення конкурентних переваг підприємства, зосереджений на споживачах / С. М. Ілляшенко, О. Є. Черв`яцова // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доп. наук.-техн.конф., 17-25 квітня 2007 р. : Т. 2. – Суми : СумДУ, 2007. – С. 113-114.