Метод підвищення конкурентних переваг підприємства, зосереджений на споживачах

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Сумський державний університет

Анотація

Опис

Бібліографічний опис

Ілляшенко С. М. Метод підвищення конкурентних переваг підприємства, зосереджений на споживачах / С. М. Ілляшенко, О. Є. Черв`яцова // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доп. наук.-техн.конф., 17-25 квітня 2007 р. : Т. 2. – Суми : СумДУ, 2007. – С. 113-114.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в