Особливості застосування інструментів Інтернет-маркетингу для просування продукції вітчизняних промислових підприємств на ринку

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Львівська політехніка

Анотація

Опис

Бібліографічний опис

Ілляшенко С. М. Особливості застосування інструментів Інтернет-маркетингу для просування продукції вітчизняних промислових підприємств на ринку / С. М. Ілляшенко, Н. С. Ілляшенко, А. О. Дериколенко // Маркетинг та логістика в системі менеджменту = Marketing and logistics in the system of management : тези доп. 11-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 3-5 листопада 2016 р. – Львів : Львівська політехніка, 2016. – С. 85-87.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в