Особливості маркетингу в антикризовому менеджменті підприємства

Ескіз

Дата

2012

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Сумський державний університет

Анотація

Опис

Ключові слова

умови ринкового устрою, світова економіка, ринкові можливості, господарська діяльність, конкурентоспроможність

Бібліографічний опис

Ілляшенко С. М. Особливості маркетингу в антикризовому менеджменті підприємства / С. М. Ілляшенко, Ю. М. Гладенко // Економічні проблеми сталого розвитку = Economic problems of sustainable development : матеріали доп. Міжнар. наук.-практ. конф., 3-5 квітня 2012 р. : у 8 т. Т. 5 / заг. ред. О. В. Прокопенко. – Суми : СумДУ, 2012. – С. 45-46.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced