Особливості маркетингу в антикризовому менеджменті підприємства
Дата
2012
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Сумський державний університет
Анотація
Опис
Ключові слова
умови ринкового устрою, світова економіка, ринкові можливості, господарська діяльність, конкурентоспроможність
Бібліографічний опис
Ілляшенко С. М. Особливості маркетингу в антикризовому менеджменті підприємства / С. М. Ілляшенко, Ю. М. Гладенко // Економічні проблеми сталого розвитку = Economic problems of sustainable development : матеріали доп. Міжнар. наук.-практ. конф., 3-5 квітня 2012 р. : у 8 т. Т. 5 / заг. ред. О. В. Прокопенко. – Суми : СумДУ, 2012. – С. 45-46.