Особливості організації педагогічно регульованої читацької діяльності старшокласників

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Рівненський державний гуманітарний університет

Анотація

В статті описано авторський підхід до діагностики розуміння старшокласниками літературних творів. Окреслено розроблену концептуальну модель розуміння школярами творів художньої літератури, визначено критерії розуміння, змодельовано систему психолого-педагогічних впливів на старшокласників з метою фасилітації розуміння ними творів художньої літератури.
In this article the technology of psychological diagnostics of understanding novels by senior pupils was described. The conceptual model of understanding novels by schoolchildren was characterized, the criterions of understanding were determined, the system of psychological and pedagogical influences on senior pupils with the aim to facilitate their understanding was formed.

Опис

Ключові слова

фасилітація розуміння, художня література, літературні твори, шкільна програма, механізм фасилітації, субординативний діалогізм, читання, механізм проекції, facilitation of understanding, understanding novels by schoolchildren, senior pupils, psychological influence, pedagogical influence

Бібліографічний опис

Михальчук Н. О. Особливості організації педагогічно регульованої читацької діяльності старшокласників / Н. О. Михальчук, Ю. М. Чала // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету / гол. ред. С. С. Пальчевський. – Рівне : РДГУ, 2014. – Вип. 10 (53). – С. 118-123.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в