Публікація:
Диджіталізація бізесу в умовах світової пандемії (COVID-19): вітчизняні реалії і перспективи

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

карантинні обмеження, коронавірус, бізнес-процеси, Інтернет, комп’ютерні інформаційні технології, on-line платформи, споживча поведінка

Бібліографічний опис

Ілляшенко С. М. Диджіталізація бізесу в умовах світової пандемії (COVID-19): вітчизняні реалії і перспективи [Електронний ресурс] / С. М. Ілляшенко, Ю. С. Шипуліна // Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності : матеріали 2-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 22 травня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – Київ, 2020. – С. 102-103. – URL: http://feba.nau.edu.ua/component/k2/vidbulas-ii-mizhnarodna-naukovopraktychna-konferentsiia-hlobalnyi-marketynh-analiz-i-vyklyky-suchasnosti, вільний (дата звернення 30.06.2020 р.).

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced