Сталий розвиток економічних систем: маркетинговий аспект

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

ФОП Панов А. М.

Анотація

Досліджено маркетинговий інструментарій розвитку підприємства як відкритої соціально-економічної системи.

Опис

Ключові слова

підприємства, маркетингова інформаційна система, аналіз, планування, контроль, цільові ринки

Бібліографічний опис

Макєєв Д. О. Сталий розвиток економічних систем: маркетинговий аспект / Д. О. Макєєв, Л. С. Ларка // Європейський вектор модернізації економіки: креативність, прозорість та сталий розвиток : матеріали 12-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 27-28 травня 2020 р. – Харків : Панов А. М., 2020. – С. 402-403.