Нативна реклама: переваги та недоліки
Вантажиться...
Дата
2019
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
інформаційні технології, маркетингові комунікації, ринок, продукція, Бюро інтерактивної реклами, рекламна індустрія
Бібліографічний опис
Кітченко О. М. Нативна реклама: переваги та недоліки / О. М. Кітченко, Т. Н. Ібрагімов // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 27-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2019, [15-17 травня 2019 р.] : у 4 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2019. – С. 183.