Оптимальні режими роботи тягового приводу на основі асинхронного тягового двигуна

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2016

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Опис

Ключові слова

мотор-вагонний рухомий склад, дизель-поїзд, асинхронний тяговий привод, частота обертання двигуна, широтно-імпульсна модуляція, коефіцієнт корисної дії

Бібліографічний опис

Любарський Б. Г. Оптимальні режими роботи тягового приводу на основі асинхронного тягового двигуна / Б. Г. Любарський, О. М. Петренко, Р. Ш. Нурієв // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я (MicroCAD–2016) : наук. вид. : тези доп. 24-ї міжнар. наук.-практ. конф., [18-20 травня 2016 р.] : у 4 ч. Ч. 1 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – С. 205.