Маркетинг вражень як один із напрямків застосування NLP-технік у сфері туристичного бізнесу
Дата
2020
Автори
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
нейролінгвістичне програмування, туристичні фірми, туристичні послуги, інноваційні технології, психологічний вплив
Бібліографічний опис
Гармаш С. В. Маркетинг вражень як один із напрямків застосування NLP-технік у сфері туристичного бізнесу [Електронний ресурс] / С. В. Гармаш // Туристичний бренд як фактор формування позитивного іміджу України на світовому ринку : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет конф., 20 лютого 2020 р. – Електрон. текст. дані. – Львів, 2020. – С. 73-75. – URL: http://www.liet.lviv.ua/redakce/tisk.php?clanek=3800&slozka=3556&lanG=uk&, вільний (дата звернення 30.06.2020 р.).