Публікація:
Необхідність використання PR-технологій в діяльності українських арт-галерей

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

арт-ринок, маркетингові комунікації, Public Relations, паблісіті

Бібліографічний опис

Кітченко О. М. Необхідність використання PR-технологій в діяльності українських арт-галерей / О. М. Кітченко, В. Є. Петренко [Електронний ресурс] // Стратегічно-інноваційний розвиток суб’єктів економічної системи в умовах глобалізації : зб. тез наук. робіт 4-ї Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 5-7 листопада 2019 р. = Strategically-innovative development of the subjects of the economic system in the conditions of globalization : coll. of abstr. of sci. works of the 4th Intern. Sci. and Practical Internet Conf., November 5-7, 2019. – Електрон. текст. дані. – Кременчук, 2019. – С. 142-144. – URL: http://econ.kdu.edu.ua/sites/default/files/inter-konf.2019_tezy.pdf, вільний (дата звернення 07.07.2020 р.).

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced