Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/47273
Title: Чисельні та експериментальні дослідження динаміки макету бронекорпусу легкоброньованої машини
Other Titles: Numerical and experimental studies of dynamics of armored hull scale model of light armored vechicles
Authors: Малакей, Андрій Миколайович
Грабовський, Андрій Володимирович
Ткачук, Ганна Володимирівна
Набоков, Анатолій Володимирович
Ткачук, Микола Анатолійович
Льозний, Олег Сергійович
Голтвяниця, Олексій Сергійович
Keywords: легкоброньовані машини; дослідження бронекорпусів; розрахунково-експериментальні дослідження; динамічні процеси; імпульсні навантаження; бронетранспортери; моделювання; частота коливань; scaled model; numerical method; armored hull; lightly armored vehicle; natural frequency of oscillations; natural form of oscillations; impulse excitation; finite element method
Issue Date: 2020
Publisher: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Citation: Чисельні та експериментальні дослідження динаміки макету бронекорпусу легкоброньованої машини / А. М. Малакей [та ін.] // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Машинознавство та САПР = Bulletin of the National Technical University "KhPI". Ser. : Engineering and CAD : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2020. – № 1. – С. 49-60.
Abstract: Для побудови чисельної моделі динамічних процесів у бронекорпусі легкоброньованої машини досліджено макет його верхньої проекції. Паралельно здійснено його чисельне та експериментальне дослідження. Визначено власні частоти і власні форми коливань макету. Також визначено його реакцію на імпульсне збудження. На цій основі установлено параметри скінченно-елементної моделі, які забезпечують задовільну точність чисельного моделювання динамічного напружено-деформованого стану макета та натурного зразка бронекорпуса легкоброньованої машини.
To build a numerical model of dynamic processes in armored hull of lightly armored vehicle, the scale model of its upper projection was studied. Its numerical and experimental research was carried out in parallel. The natural frequencies and natural forms of oscillations of the scale model are determined. Its response to impulse excitation is also determined. On this basis, the parameters of the finite element model are established, which provide satisfactory accuracy of numerical modeling of the scale model dynamic stress-strain state and a full-scale sample of the armored hull of lightly armored vehicle.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6116-0572
orcid.org/0000-0003-0435-1847
orcid.org/0000-0002-4174-8213
DOI: doi.org/10.20998/2079-0775.2020.1.07
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/47273
Appears in Collections:Вісник № 01. Машинознавство та САПР
Кафедра "Теорія і системи автоматизованого проектування механізмів і машин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_NTU_KhPI_2020_1_Malakei_Chyselni.pdf4,38 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.