Змішане навчання як складова розвитку креативності студентів
Дата
2019
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ПП Вишемирський В. С.
Анотація
Розглянуто актуальність застосування моделі змішаного навчання у викладанні математичних дисциплін для формування освітнього середовища, що забезпечує розвиток креативності мислення студентів.
We consider the relevance of the blended learning model in the teaching of mathematical disciplines to shape the educational environment that ensures the development of students' creative thinking.
We consider the relevance of the blended learning model in the teaching of mathematical disciplines to shape the educational environment that ensures the development of students' creative thinking.
Опис
Ключові слова
система освіти, навчальний процес, електронна освітня платформа MOODLE, підготовка майбутніх фахівців, креативне мислення, blended learning model, learning of future specialists, Moodle shell
Бібліографічний опис
Гиря Н. П. Змішане навчання як складова розвитку креативності студентів / Н. П. Гиря, С. Д. Дімітрова-Бурлаєнко // Реалії і перспективи природничо-математичної підготовки у закладах освіти : зб. матеріалів наук.-практ. конф., 12-13 вересня 2019 р. / ред. кол.: В. І. Таточенко [та ін.]. – Херсон : ПП Вишемирський В. С., 2019. – С. 20-22.