Змішане навчання як складова розвитку креативності студентів
Loading...
Date
item.page.doi
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ПП Вишемирський В. С.
Abstract
Розглянуто актуальність застосування моделі змішаного навчання у викладанні математичних дисциплін для формування освітнього середовища, що забезпечує розвиток креативності мислення студентів.
We consider the relevance of the blended learning model in the teaching of mathematical disciplines to shape the educational environment that ensures the development of students' creative thinking.
We consider the relevance of the blended learning model in the teaching of mathematical disciplines to shape the educational environment that ensures the development of students' creative thinking.
Description
Citation
Гиря Н. П. Змішане навчання як складова розвитку креативності студентів / Н. П. Гиря, С. Д. Дімітрова-Бурлаєнко // Реалії і перспективи природничо-математичної підготовки у закладах освіти : зб. матеріалів наук.-практ. конф., 12-13 вересня 2019 р. / ред. кол.: В. І. Таточенко [та ін.]. – Херсон : ПП Вишемирський В. С., 2019. – С. 20-22.