Змішане навчання як складова розвитку креативності студентів

Loading...
Thumbnail Image

Date

item.page.doi

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

ПП Вишемирський В. С.

Abstract

Розглянуто актуальність застосування моделі змішаного навчання у викладанні математичних дисциплін для формування освітнього середовища, що забезпечує розвиток креативності мислення студентів.
We consider the relevance of the blended learning model in the teaching of mathematical disciplines to shape the educational environment that ensures the development of students' creative thinking.

Description

Citation

Гиря Н. П. Змішане навчання як складова розвитку креативності студентів / Н. П. Гиря, С. Д. Дімітрова-Бурлаєнко // Реалії і перспективи природничо-математичної підготовки у закладах освіти : зб. матеріалів наук.-практ. конф., 12-13 вересня 2019 р. / ред. кол.: В. І. Таточенко [та ін.]. – Херсон : ПП Вишемирський В. С., 2019. – С. 20-22.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By