Змішане навчання як складова розвитку креативності студентів

Ескіз

Дата

2019

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ПП Вишемирський В. С.

Анотація

Розглянуто актуальність застосування моделі змішаного навчання у викладанні математичних дисциплін для формування освітнього середовища, що забезпечує розвиток креативності мислення студентів.
We consider the relevance of the blended learning model in the teaching of mathematical disciplines to shape the educational environment that ensures the development of students' creative thinking.

Опис

Ключові слова

система освіти, навчальний процес, електронна освітня платформа MOODLE, підготовка майбутніх фахівців, креативне мислення, blended learning model, learning of future specialists, Moodle shell

Бібліографічний опис

Гиря Н. П. Змішане навчання як складова розвитку креативності студентів / Н. П. Гиря, С. Д. Дімітрова-Бурлаєнко // Реалії і перспективи природничо-математичної підготовки у закладах освіти : зб. матеріалів наук.-практ. конф., 12-13 вересня 2019 р. / ред. кол.: В. І. Таточенко [та ін.]. – Херсон : ПП Вишемирський В. С., 2019. – С. 20-22.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced