Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4738
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВікович, І. А.uk
dc.contributor.authorЗубачик, Р. М.uk
dc.date.accessioned2014-03-13T11:43:05Z-
dc.date.available2014-03-13T11:43:05Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationВікович І. А. Розробка імітаційної моделі для визначення максимальної довжини черги транспортних засобів / І. А. Вікович, Р. М. Зубачик // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Нові рішення в сучасних технологіях. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 70 (1043). – С. 49-60.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4738en
dc.description.abstractЗапропонована імітаційна модель для визначення максимальної довжини черги транспортних засобів на ізольованому регульованому перехресті, яка написана мовою програмування Objective-C (модель запускається також на мобільних телефонах). У статті розглядається процес створення моделі, перевіряється її адекватність, а також порівнюються результати, з іншими методиками. В залежності від ступеня насичення на підході визначено межі застосування законів розподілу (логнормального та Гіпер-Ерланга), за якими у моделі розподіляються моменти появи автомобілів на підході до перехрестяuk
dc.description.abstractSimulation model for determination of the maximum length of queued vehicles on an isolated intersection has proposed. This model is written in Objective-C (the model can be running on the iPhone). This article describes the process of creating model, checks its adequacy and the results are compared with other methods. Also the limits of usage of distribution laws (log-normal and Hyper-Erlang) are determined in accordance with the saturation flow ratio on the intersection due to which intervals between the vehicles at the intersection are distributed in the modelen
dc.language.isouk-
dc.publisherНТУ "ХПІ"uk
dc.subjectрегульоване перехрестяuk
dc.subjectспеціальна смугаuk
dc.subjectрегульовані перехрестяuk
dc.subjectчасові інтервалиuk
dc.subjectsimulation modelen
dc.subjectmaximum length of queued vehiclesen
dc.subjectintersectionen
dc.subjectspecial bus laneen
dc.titleРозробка імітаційної моделі для визначення максимальної довжини черги транспортних засобівuk
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Вісник № 70

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2013_70_Vikovych_Rozrobka.PDF9,12 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.