Цінова політика підприємств торгівлі продовольчими товарами: ефективність та формування
Дата
2013
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Харківський державний уніиверситет харчування та торгівлі
Анотація
У монографії розглянуто теоретико-методичні та практичні аспекти проблеми оцінювання та формування ефективної цінової політики підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами. Монографію призначено для студентів вищих навчальних закладів економічних спеціальностей, аспірантів, викладачів та спеціалістів у галузі торгівлі.
Опис
Ключові слова
ціноутворення, роздрібна торгівля, цінова політика, ефективність, продовольчий ринок, моніторинг
Бібліографічний опис
Цінова політика підприємств торгівлі продовольчими товарами: ефективність та формування : монографія / Н. О. Власова [та ін.] ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. – Харків : ХДУХТ, 2013. – 218 с.