Цінова політика підприємств торгівлі продовольчими товарами: ефективність та формування

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харківський державний уніиверситет харчування та торгівлі

Анотація

У монографії розглянуто теоретико-методичні та практичні аспекти проблеми оцінювання та формування ефективної цінової політики підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами. Монографію призначено для студентів вищих навчальних закладів економічних спеціальностей, аспірантів, викладачів та спеціалістів у галузі торгівлі.

Опис

Ключові слова

ціноутворення, роздрібна торгівля, цінова політика, ефективність, продовольчий ринок, моніторинг

Бібліографічний опис

Цінова політика підприємств торгівлі продовольчими товарами: ефективність та формування : монографія / Н. О. Власова [та ін.] ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. – Харків : ХДУХТ, 2013. – 218 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced