Репутаційний потенціал як чинник розвитку торговельних підприємств України

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Видавничий дім "ІНЖЕК"

Анотація

Опис

Ключові слова

вартісна оцінка, нематеріальні активи, поглинання, злиття, торговий бренд, ділова репутація

Бібліографічний опис

Краснокутська Н. С. Репутаційний потенціал як чинник розвитку торговельних підприємств України / Н. С. Краснокутська // Бізнес Інформ = Business Inform. – 2012. – № 8 (415). – С. 97-100.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced