Вплив маркетингових комунікацій на фінансовий результат промислового підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2019

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Досліджено вплив маркетингових комунікацій на фінансовий результат промислового підприємства. Розглянуто зміст поняття "фінансовий результат", що займає центральне місце у системі управління та характеризує всі сторони фінансово-господарської діяльності підприємства. Фінансовий результат у формі прибутку виступає головною метою існування підприємства на ринку та одним з ключових показників, який визначає ефективність його діяльності. Перелічено функції фінансових результатів підприємства. Перелічено традиційні та нетрадиційні комунікації, що впливають на позитивний фінансовий результат діяльності підприємства. Запропоновано модель впливу маркетингових комунікацій на фінансовий результат промислового підприємства за рахунок складових комунікативного та економічного ефекту, що дозволяє відстежити вплив кожного заходу маркетингових комунікацій на фінансовий результат промислового підприємства в цілому. Маркетингові комунікаційні заходи призводять до комунікативного ефекту, який виражається у декількох напрямках: інформуванні цільової аудиторії; формуванні певної думки про підприємство та його продукцію; мобілізації споживачів та покупців на певні дії; підвищення рівня активної популярності підприємства; встановлення стійких позитивних асоціацій; збільшення лояльності споживачів і впізнавання бренду виробника. Позитивний комунікативний ефект веде до економічного ефекту: збільшення частки ринку; збільшення товарообігу; підвищення кількості замовлень; збільшення марочного капіталу. У свою чергу, складові економічного ефекту призводять до збільшення прибутку підприємства, що і забезпечує фінансовий результат його діяльності. Узагальнено критерії визначення ефекту від впровадження традиційних та нетрадиційних комунікаційних маркетингових заходів.
The influence of marketing communications on the financial result of the industrial enterprise is investigated. The content of the concept of "financial result", which occupies a central place in the management system and characterizes all aspects of the financial and economic activity of the enterprise, is considered. The financial result in the form of profit serves the main purpose of the company's existence in the market and one of the key indicators that determines the effectiveness of its activities. The functions of financial results of the enterprise are listed. Listed traditional and non-traditional communications that affect the positive financial performance of the enterprise. The model of the influence of marketing communications on the financial result of the industrial enterprise due to the components of the communicative and economic effect, which allows to trace the influence of each measure of marketing communications on the financial result of the industrial enterprise as a whole, is proposed. Marketing communication measures lead to a communicative effect, which is expressed in several ways: informing the target audience; formation of a certain opinion about the company and its products; mobilizing consumers and buyers for certain actions; increase of the level of active popularity of the enterprise; establishment of stable positive associations; increase consumer loyalty and brand recognition of the manufacturer. A positive communicative effect leads to an economic effect: an increase in the market share; increase in goods turnover; increase in the number of orders; increase of venture capital. In turn, the components of the economic effect lead to an increase in the company's profit, which ensures the financial result of its activities. The criteria for defining the effect of introducing traditional and non-traditional communication marketing measures are summarized.

Опис

Ключові слова

комунікативний ефект, мерчандайзинг, маркетинг, Customer Relationship Management, Direct маркетинг, PR, прибуток, збиток, фінансово-господарська діяльність, communications, marketing communications, financial results, industrial enterprises, economic effect, communicative effect

Бібліографічний опис

Чернобровкіна С. В. Вплив маркетингових комунікацій на фінансовий результат промислового підприємства = Influence of marketing communication on financial result of industrial enterprise / С. В. Чернобровкіна // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Сер. : Економічні науки = Bulletin of the National Technical University "KhPI" : coll. of sci. pap. Ser. : Еconomic sciences. – Харків : НТУ "ХПІ", 2019. – № 24. – C. 106-109.