Методи формування змісту навчання майбутніх інженерів-метрологів предметної галузі житлово-комунального господарства

Ескіз

Дата

2020

DOI

doi.org/10.20998/2078-7782.2020.2.01

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Розглянуто методи формування змісту навчання майбутніх інженерів-метрологів на засадах дидактичної редукції. Запропоновано використання інтегрального моделювання, кластеризації, методів візуалізації змісту. Встановлено відповідність запропонованих методів предметній галузі житлово-комунального господарства.
Мethods of forming the learning content for future engineers-metrologists on the principles of didactic reduction are considered. The use of integral modeling, clustering, methods of the content visualization are proposed. The conformity of the proposed methods to the subject area of public utilities are established.

Опис

Ключові слова

зміст навчання, дидактична редукція, вища освіта, learning content, didactic reduction, higher education

Бібліографічний опис

Бєлікова Н. Методи формування змісту навчання майбутніх інженерів-метрологів предметної галузі житлово-комунального господарства / Н. Бєлікова, Д. Шматков // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2020. – № 2. – С. 3-17.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced