Рівні ефективності маркетингової комунікаційної діяльності підприємств

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2019

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетинг, ринковий сегмент, фінансовий результат, торгова марка

Бібліографічний опис

Чернобровкіна С. В. Рівні ефективності маркетингової комунікаційної діяльності підприємств / С. В. Чернобровкіна // Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2019" : тр. 15-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 4-6 грудня 2019 р. / ред. Є. М. Строков ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : Томенко Ю. І., 2019. – С. 47-49.