Ефективність методу графічної фасилітації під час вдосконалення комунікативних умінь майбутніх менеджерів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020

DOI

doi.org/10.20998/2078-7782.2020.2.06

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

В публікації висвітлено роль комунікативних умінь менеджерів у їхній майбутній професійній діяльності. Проведено аналіз сучасних методів навчання, які застосовуються викладачами США, України та інших країн Європи. Обґрунтовано доцільність використання методів візуалізації інформації у навчальному процесі, зокрема методу графічної фасилітації. Проаналізовано доцільність та ефективність використання методу графічної фасилітації в умовах пандемії 2020 року з метою підвищення ефективності дистанційної форми навчання.
Тhe publication highlights the role of communication skills of managers in their future professional activities. An analysis of modern teaching methods used by teachers in the United States, Ukraine and other European countries. The expediency of using methods of information visualization in the educational process, in particular the method of graphic facilitation, was substantiated. The expediency and efficiency of using the method of graphic facilitation in the conditions of the 2020 pandemic in order to increase the efficiency of distance learning was analyzed.

Опис

Ключові слова

мотиваційна складова процесу навчання, підвищення зацікавленості студентів навчальним матеріалом, взаємодія викладачів та студентів скоротити кількість ключових слів, motivational component of the learning process, increasing students' interest in educational material, interaction of teachers and students

Бібліографічний опис

Шаполова В. В. Ефективність методу графічної фасилітації під час вдосконалення комунікативних умінь майбутніх менеджерів / В. В. Шаполова // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2020. – № 2. – С. 66-79.