Основні етапи розвитку наукової думки з прогнозування параметрів мережі автомобільних доріг

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Проаналізовані параметри мережі автомобільних доріг, методи, які застосовуються при довгостроковому прогнозуванні параметрів мережі автомобільних доріг та встановлено, що основним недоліком при довгостроковому прогнозуванні параметрів мережі автомобільних доріг є відсутність системного підходу й детального розгляду організаційних характеристик системи при використанні методу еволюційно-імовірнісного моделювання
Parameters of a network of highways, methods which are used at long-term forecasting of parameters of a network of highways are analysed and is established that the main shortcoming at long-term forecasting of parameters of a network of highways is lack of system approach and detailed consideration of organizational characteristics of system when using a method of evolutionary and probabilistic modeling

Опис

Ключові слова

метод, прогноз, швидкості руху, навантаження, транспортна система, керування, method, forecast, parameter, network of highways

Бібліографічний опис

Самісько Т. О. Основні етапи розвитку наукової думки з прогнозування параметрів мережі автомобільних доріг / Т. О. Самісько // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Нові рішення в сучасних технологіях. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 26 (999). – С. 25-30.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced