Тенденції розвитку рекламного ринку України

Ескіз

Дата

2015

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харківський національний автомобільно-дорожній університет

Анотація

Відстеження тенденцій розвитку рекламного ринку України на сьогодні є актуальним завданням, оскільки підприємства для успішного просування своєї продукції на ринку мають використовувати найефективніші засоби реклами. Предметом статті є рекламний ринок України та обсяги надання рекламних послуг. Метою статті є визначення сучасних засобів реклами та основних тенденцій рекламного ринку України. В статті проведено аналіз досліджень українських вчених щодо розвитку рекламного ринку України у відповідності до світових тенденцій, формування ринку окремих засобів реклами, таких як Інтернет-реклама, друкована реклама, соціальна реклама тощо. Авторами визначено основні функції реклами - інформаційну, переконлюючу, нагадувальну, а також основні сучасні види реклами - друковану рекламу, аудіовізуальну рекламу, телевізійну рекламу, out door рекламу, in door рекламу, транспортну рекламу, Інтернет-рекламу. В статті проведено аналіз структури світового ринку реклами та визначено, що найбільшу його частку займають країни Північної Америки та Західної Європи. Частка ринку країн Центральної та Східної Європи, до яких відноситься й Україна, складає 6 %. Аналіз рекламного ринку України показав, що у 2014 році його обсяги дещо скоротилися на фоні політичної та економічної нестабільності в країні. Проте, вже у 2016 році очікується зростання ринку на 11 %. На даний момент найбільш перспективним напрямом є Інтернет-реклама. Її питома вага складе у 2016 році 27% у загальному обсягу рекламного ринку, до того ж цей вид реклами має найбільші показники приросту - 11,35% у 2015 році та 16,56 % у прогнозному 2016 році.
Following the trends of Ukrainian advertising market is urgent problem now as the companies should use the most effective means of advertising to successful promote their products on the market. The subject of the article is Ukrainian advertising market and volume of the advertising services provided. The aim of the article is an identification of the modern kind of advertising and the main trends of the development of Ukrainian advertising market. The analysis of Ukrainian scientists’ researches was done in the article. Their papers were devoted to the development of Ukrainian advertising market according to the global trends, forming of the certain kinds of advertising market such as Internet advertising, printed advertising, social advertising etc. It was defined the main functions of the advertising such as informing, persuasion and reminder in the article. It was considered the modern kinds of advertising such as print advertising, audiovisual advertising, television advertising, out door advertising, in door advertising, transport advertising, Internet advertising. The analysis of the structure of the global advertising market was done in this paper and it was found out that the largest share of it belongs to the countries of North America and Western Europe. The market share of the countries of Center a Eastern Europe including Ukraine is 6%. The analysis of Ukrainian advertising market has shown that the market volume decreased in 2014 according to the political and economic instability. But in 2016 it is expected the market growth on 11%. The most promising direction is Internet advertising now. Its share will be 27% in the whole advertising market volume. And this kind of advertising has the biggest growth rate - 11,35% in 2015 and 16,56 % in 2016.

Опис

Ключові слова

засоби реклами, функції реклами, Інтернет-реклама, рекламні послуги, рекламна продукція, світовий ринок, advertising, advertising market, Internet advertising, kinds of advertising, functions of the advertising

Бібліографічний опис

Горова К. О. Тенденції розвитку рекламного ринку України / К. О. Горова, О. В. Кіпоренко // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва : зб. наук. пр. / ред. кол.: І. А. Дмитрієв [та ін.]. – Харків : ХНАДУ, 2015. – № 4 (11). – С. 10-14.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced