Перспективи впровадження освітнього кредитування в Україні

Ескіз

Дата

2017

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харківський національний автомобільно-дорожній університет

Анотація

Зважаючи на кризові явища в економіці України та значне зниження платоспроможності населення вища освіта стає недоступною для багатьох випускників шкіл. Оскільки кількість місць навчання, що надаються за кошти державного бюджету, обмежена, а контрактна форма навчання є досить коштовною, вступ до ВНЗ для молоді стає дуже складним. В цій ситуації на поміч абітурієнтам має прийти освітнє кредитування, що вже стало популярним способом фінансування навчання в університетах в розвинутих країнах світу, проте, майже не використовується в Україні. Метою статті є вивчення ринку кредитування освітніх послуг в Україні та розробка рекомендацій щодо його пожвавлення. В статті досліджено переваги та недоліки освітнього кредитування, проаналізовано умови надання кредитів на здобуття освіти молоддю банками України, проведено опитування щодо готовності населення брати кредити на оплату освітніх послуг. Також авторами розроблено рекомендації щодо державної підтримки освітнього кредитування в Україні.
Despite the crisis phenomena in the economy of Ukraine and a significant decrease in the paying capacity of the population, higher education becomes inaccessible to many school leavers. Since the number of study places that are provided by the state budget is limited, and the contract form of training is quite valuable, an admission to the university becomes very difficult for the youth. In this situation, educational crediting should come to the aid of entrants, it has already become a popular way of financing education in universities in the developed countries of the world; but it is almost not used in Ukraine. The purpose of the article is to study the credit market for educational services in Ukraine and to develop recommendations for its revitalization. The article explores the advantages and disadvantages of educational crediting, analyzes the conditions for granting loans for the education of young people by banks in Ukraine, conducted a survey on the readiness of the population to take loans to pay for educational services. The authors also develop recommendations on state support for educational lending in Ukraine.

Опис

Ключові слова

вища освіта, економіка України, освітні послуги, навчальний процес, державний бюджет, educational crediting, higher education, credit, interest rate

Бібліографічний опис

Перспективи впровадження освітнього кредитування в Україні / К. О. Горова [та ін.] // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва : зб. наук. пр. / ред. кол.: І. А. Дмитрієв [та ін.]. – Харків : ХНАДУ, 2017. – № 2 (17). – С. 74-78.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced