Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4781
Назва: Філософія викладання: формування змістовної компоненти педагогічного знання як динаміка руху раціональності в дидактиці
Автори: Дольська, Ольга Олексіївна
Ключові слова: процес навчальний; мислення; фактори впливу; апарат понятійний
Дата публікації: 2012
Видавництво: Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди
Бібліографічний опис: Дольська О. О. Філософія викладання: формування змістовної компоненти педагогічного знання як динаміка руху раціональності в дидактиці / О. О. Дольська // Вісник Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди. Сер. : Філософія : зб. наук. пр. – Харків : ХНПУ, 2012. – Вип. 37. – С. 187-197.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4781
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Філософія"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vestnik_HNPU_2012_37_Dolska_Filosofiia_vykladannia.pdf214,11 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.