Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4781
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДольська, Ольга Олексіївнаuk
dc.date.accessioned2014-03-14T11:20:04Z-
dc.date.available2014-03-14T11:20:04Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationДольська О. О. Філософія викладання: формування змістовної компоненти педагогічного знання як динаміка руху раціональності в дидактиці / О. О. Дольська // Вісник Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди. Сер. : Філософія : зб. наук. пр. – Харків : ХНПУ, 2012. – Вип. 37. – С. 187-197.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4781-
dc.language.isouk-
dc.publisherХарківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковородиuk
dc.subjectпроцес навчальнийuk
dc.subjectмисленняuk
dc.subjectфактори впливуuk
dc.subjectапарат понятійнийuk
dc.titleФілософія викладання: формування змістовної компоненти педагогічного знання як динаміка руху раціональності в дидактиціuk
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Кафедра "Філософія"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HNPU_2012_37_Dolska_Filosofiia_vykladannia.pdf214,11 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.