Управління створенням маркетингових інновацій в межах кожної зі складових комплексу інноваційного маркетингу
Дата
2020
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Триторія
Анотація
Опис
Ключові слова
економіка України, маркетингова діяльність підприємств, критерії вибору інновацій, комунікаційна політика, збутові стратегії
Бібліографічний опис
Ілляшенко С. М. Управління створенням маркетингових інновацій в межах кожної зі складових комплексу інноваційного маркетингу / С. М. Ілляшенко, М. П. Рудь // Управління стратегіями випереджаючого інноваційного розвитку : кол. монографія / заг. ред. Н. С. Ілляшенко. – Суми : Триторія, 2020. – Розд. 4.5. – С. 306-320.