Управління створенням маркетингових інновацій в межах кожної зі складових комплексу інноваційного маркетингу

Ескіз

Дата

2020

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Триторія

Анотація

Опис

Ключові слова

економіка України, маркетингова діяльність підприємств, критерії вибору інновацій, комунікаційна політика, збутові стратегії

Бібліографічний опис

Ілляшенко С. М. Управління створенням маркетингових інновацій в межах кожної зі складових комплексу інноваційного маркетингу / С. М. Ілляшенко, М. П. Рудь // Управління стратегіями випереджаючого інноваційного розвитку : кол. монографія / заг. ред. Н. С. Ілляшенко. – Суми : Триторія, 2020. – Розд. 4.5. – С. 306-320.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced