Інноваційні стратегії маркетингу вражень в туристичному бізнесі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Триторія

Анотація

Опис

Ключові слова

економіка вражень, емоційний маркетинг, особливості вражень споживачів, ринкові продукти, туристичні послуги

Бібліографічний опис

Інноваційні стратегії маркетингу вражень в туристичному бізнесі / П. Г. Перерва [та ін.] // Управління стратегіями випереджаючого інноваційного розвитку : кол. монографія / заг. ред. Н. С. Ілляшенко. – Суми : Триторія, 2020. – Розд. 6.2. – С. 411-427.