Наукові підходи до визначення терміну "конкуренція"
Дата
2020
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний університет "Запорізька політехніка"
Анотація
Доведено, що конкуренція – це суперництво на ринку між економічними суб’єктами. Надалі поведінкове розуміння конкуренції вдосконалювалося в напрямку більш точного визначення її мети й способів ведення.
Опис
Ключові слова
ринок, маркетинг, конкурентні переваги, промислові підприємства
Бібліографічний опис
Ткачова Н. П. Наукові підходи до визначення терміну "конкуренція" [Електронний ресурс] / Н. П. Ткачова // Стратегічні пріоритети розвитку підприємництва, торгівлі та біржової діяльності : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. до 120-річчя Нац. ун-ту "Запорізька політехніка", 14-15 травня 2020 р. – Запоріжжя, 2020. – 1 електрон. опт. диск (DVD-ROM). – Назва з тит. екрана. – С. 330-332.