Наукові підходи до визначення терміну "конкуренція"

Ескіз

Дата

2020

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний університет "Запорізька політехніка"

Анотація

Доведено, що конкуренція – це суперництво на ринку між економічними суб’єктами. Надалі поведінкове розуміння конкуренції вдосконалювалося в напрямку більш точного визначення її мети й способів ведення.

Опис

Ключові слова

ринок, маркетинг, конкурентні переваги, промислові підприємства

Бібліографічний опис

Ткачова Н. П. Наукові підходи до визначення терміну "конкуренція" [Електронний ресурс] / Н. П. Ткачова // Стратегічні пріоритети розвитку підприємництва, торгівлі та біржової діяльності : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. до 120-річчя Нац. ун-ту "Запорізька політехніка", 14-15 травня 2020 р. – Запоріжжя, 2020. – 1 електрон. опт. диск (DVD-ROM). – Назва з тит. екрана. – С. 330-332.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced