Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/47962
Title: Маркетинг вражень: новий підхід в туристичному бізнесі
Authors: Матросова, Вікторія Олександрівна
Перерва, Петро Григорович
Волченко, Анна Сергіївна
Keywords: туризм; гостинність; задоволеність клієнта; креативність
Issue Date: 2020
Publisher: Запорізький національний університет
Citation: Матросова В. О. Маркетинг вражень: новий підхід в туристичному бізнесі / В. О. Матросова, П. Г. Перерва, А. С. Волченко // Економіка та менеджмент у період цифрової трансформації бізнесу, суспільства і держави : матеріали ювілейної міжнар. наук.-практ. Internet-конф., 28-29 травня 2020 р. – Запоріжжя : ЗНУ, 2020. – С. 256-260.
Abstract: Доведено, що маркетинг вражень в туризмі – це система постійного узгодження послуг, що надаються з послугами, які користуються попитом в даний момент на ринку і які туристичне агентство може надати клієнтам з вигодою для себе, при цьому зробити це потрібно краще своїх конкурентів.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/47962
Appears in Collections:Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Matrosova_Marketynh_vrazhen_2020.pdf307,48 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.