Маркетинг вражень: новий підхід в туристичному бізнесі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Запорізький національний університет

Анотація

Доведено, що маркетинг вражень в туризмі – це система постійного узгодження послуг, що надаються з послугами, які користуються попитом в даний момент на ринку і які туристичне агентство може надати клієнтам з вигодою для себе, при цьому зробити це потрібно краще своїх конкурентів.

Опис

Бібліографічний опис

Матросова В. О. Маркетинг вражень: новий підхід в туристичному бізнесі / В. О. Матросова, П. Г. Перерва, А. С. Волченко // Економіка та менеджмент у період цифрової трансформації бізнесу, суспільства і держави : матеріали ювілейної міжнар. наук.-практ. Internet-конф., 28-29 травня 2020 р. – Запоріжжя : ЗНУ, 2020. – С. 256-260.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в