Маркетинг вражень: новий підхід в туристичному бізнесі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Запорізький національний університет

Анотація

Доведено, що маркетинг вражень в туризмі – це система постійного узгодження послуг, що надаються з послугами, які користуються попитом в даний момент на ринку і які туристичне агентство може надати клієнтам з вигодою для себе, при цьому зробити це потрібно краще своїх конкурентів.

Опис

Ключові слова

туризм, гостинність, задоволеність клієнта, креативність

Бібліографічний опис

Матросова В. О. Маркетинг вражень: новий підхід в туристичному бізнесі / В. О. Матросова, П. Г. Перерва, А. С. Волченко // Економіка та менеджмент у період цифрової трансформації бізнесу, суспільства і держави : матеріали ювілейної міжнар. наук.-практ. Internet-конф., 28-29 травня 2020 р. – Запоріжжя : ЗНУ, 2020. – С. 256-260.