Маркетинг вражень: новий підхід в туристичному бізнесі
Дата
2020
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Запорізький національний університет
Анотація
Доведено, що маркетинг вражень в туризмі – це система постійного узгодження послуг, що надаються з послугами, які користуються попитом в даний момент на ринку і які туристичне агентство може надати клієнтам з вигодою для себе, при цьому зробити це потрібно краще своїх конкурентів.
Опис
Ключові слова
туризм, гостинність, задоволеність клієнта, креативність
Бібліографічний опис
Матросова В. О. Маркетинг вражень: новий підхід в туристичному бізнесі / В. О. Матросова, П. Г. Перерва, А. С. Волченко // Економіка та менеджмент у період цифрової трансформації бізнесу, суспільства і держави : матеріали ювілейної міжнар. наук.-практ. Internet-конф., 28-29 травня 2020 р. – Запоріжжя : ЗНУ, 2020. – С. 256-260.