Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/47963
Title: Теоретична сутність категорії "концептуальний підхід" до забезпечення якості обслуговування в сфері туризму
Authors: Проскурня, Олена Михайлівна
Перерва, Петро Григорович
Грідіна, Аліна Олегівна
Keywords: якість обслуговування; туризм; якісний сервіс; конкурентні переваги; міжнародна економічна діяльність
Issue Date: 2020
Publisher: Запорізький національний університет
Citation: Проскурня О. М. Теоретична сутність категорії "концептуальний підхід" до забезпечення якості обслуговування в сфері туризму / О. М. Проскурня, П. Г. Перерва, А. О. Грідіна // Економіка та менеджмент у період цифрової трансформації бізнесу, суспільства і держави : матеріали ювілейної міжнар. наук.-практ. Internet-конф., 28-29 травня 2020 р. – Запоріжжя : ЗНУ, 2020. – С. 265-269.
Abstract: Доведено, що конкурентоспроможність підприємства залежить, у першу чергу, від його здатності задовольняти запити споживачів продукції, найважливішим параметром оцінки якої є якість.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/47963
Appears in Collections:Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Proskurnia_Teoretychna_sutnist_2020.pdf313,41 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.