Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/47998
Title: Дослідження проблем управління персоналом в готельному бізнесі
Other Titles: Research of problems of management personnel is in hotel business
Authors: Александрова, Вікторія Олександрівна
Хаустова, Ірина Євгенівна
Шовкопляс, Тетяна Семенівна
Keywords: туристичний бізнес; плинність персоналу; коефіцієнт плинності; аутстафінг; tourist business; fluidity of personnel; coefficient of fluidity; outstaffing
Issue Date: 2019
Publisher: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Citation: Александрова В. О. Дослідження проблем управління персоналом в готельному бізнесі / В. О. Александрова, І. Є. Хаустова, Т. С. Шовкопляс // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Економічні науки = Bulletin of the National Technical University "KhPI". Economic sciences : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2019. – № 23. – С. 55-58.
Abstract: Стаття присвячена питанням управління персоналом готельних підприємств в аспекті сезонності як специфіки бізнесу. Негативний вплив на багато галузей економіки надає не тільки світова фінансова криза, але і нестабільна політична ситуація. Враховуючи дію цих двох чинників для організації туристичного бізнесу, необхідно сформувати такі механізми управління готельними підприємствами, які дозволять гнучко реагувати на коливання зовнішнього середовища, підвищать вартість активів, отримають додаткові або позаопераційні доходи, дозволять понизити витрати підприємства, зменшить негативний вплив чинників зовнішнього середовища. В даний час одній з серйозних проблем, що стоять перед вітчизняними компаніями, є значний рівень плинності персоналу, під якою зазвичай розуміється процес зміни кадрового складу, обумовлений звільненням одних співробітників і приходом ним на зміну інших. Необхідно сформувати таку систему управління готелями, при якій би відбулося зниження витрат і підвищення прибутковості, враховуючи сучасні економічні умови, географічне розташування і саму специфіку туристичного бізнесу. Не дивлячись на підвищений інтерес вітчизняних і зарубіжних учених, залишається актуальним питання вдосконалення системи управління персоналом в туристичному і готельному бізнесі. Сезонність є одним з головних аспектів, тому необхідний пошук нових оптимальних підходів до організації роботи з персоналом. Одним з таких підходів в сучасному бізнесі гостинності є лізинг персоналу, і у зв'язку з яким використовуються поняття аутстафінгу і аутсорсингу. У статті розглянуті поняття «аутстафінга» і «аутсорсинга», а так само приведені відмінності між даними поняттями.
The article is devoted the questions of management the personnel of hotel enterprises in the aspect of seasonality as business specifics. Negative influence on many industries of economy not only a world financial crisis but also unstable political situation renders. Taking into account the action of these two factors for organization of tourist business, it is necessary to form such mechanisms of management hotel enterprises which will allow flexibly to react on the vibrations of external environment, will promote the cost of assets, will get additional or profits, will allow to reduce the expenses of enterprise, will decrease negative influence of factors of external environment. Presently to one of serious problems, standings before domestic companies, there is a considerable level of fluidity of personnel, which the process of change of skilled composition, conditioned the discharge of one employees and arrival by him on changing other, is usually understood under. It is necessary to form such control the system by hotels, what cutting of costs and increase of profitability took a place at, taking into account modern economic terms, geographical location and specific of tourist business. In spite of enhanceable interest of domestic and foreign scientists, a question of perfection of control the system by a personnel is in tourist and hotel business. Seasonality is one of main aspects, the search of the new optimum going is therefore needed near organization of work with a personnel. One of such approaches there is leasing of personnel in modern business of hospitality, and which the concepts of outstaffing and outsourcing are utillized in connection with. Concepts «outstaffing» and «outsourcing» are considered in the article, and distinctions are similarly resulted between these concepts.
ORCID: orcid.org/0000-0002-4855-9925
DOI: doi.org/10.20998/2519-4461.2019.23.55
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/47998
Appears in Collections:Вісник № 23
Кафедра "Економічний аналіз і облік"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_KhPI_2019_23_Aleksandrova_Doslidzhennia.pdf428,41 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.