Сутність розуміння
Ескіз недоступний
Дата
2010
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Посібник містить аналіз філософських, психологічних, педагогічних аспектів розуміння та визначення сутності феномену розуміння. Розуміння розглядається як розумовий процес осягнення, розкриття смислу, сутності навчального матеріалу. Призначено для студентів спеціальності 8.000005 "Педагогіка вищої школи", може бути корисним для підвищення результативності викладання педагогом різноманітних дисциплін у вищому навчальному закладі.
Опис
Ключові слова
філософські аспекти, психологічні аспекти, педагогічні аспекти, предмет пізнання, феномен розуміння, аналіз аспектів
Бібліографічний опис
Пономарьов О. С. Сутність розуміння : навч.-метод. посібник з дисципліни "Методика викладання загальноінженерних дисциплін" : для самост. роботи студ. спец. "Педагогіка вищої школи" / О. С. Пономарьов, С. М. Резнік. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – 48 с.