Сутність розуміння

Ескіз недоступний

Дата

2010

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Посібник містить аналіз філософських, психологічних, педагогічних аспектів розуміння та визначення сутності феномену розуміння. Розуміння розглядається як розумовий процес осягнення, розкриття смислу, сутності навчального матеріалу. Призначено для студентів спеціальності 8.000005 "Педагогіка вищої школи", може бути корисним для підвищення результативності викладання педагогом різноманітних дисциплін у вищому навчальному закладі.

Опис

Ключові слова

філософські аспекти, психологічні аспекти, педагогічні аспекти, предмет пізнання, феномен розуміння, аналіз аспектів

Бібліографічний опис

Пономарьов О. С. Сутність розуміння : навч.-метод. посібник з дисципліни "Методика викладання загальноінженерних дисциплін" : для самост. роботи студ. спец. "Педагогіка вищої школи" / О. С. Пономарьов, С. М. Резнік. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – 48 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced