Внутрішній бенчмаркінг в системі конкурентоспроможності підприємства

Ескіз

Дата

2020

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Доведено, що внутрішній бенчмаркінг є чудовим методом розвинути цю програму і навчити персонал нею користуватися. Цей підхід дуже ефективний в організаціях, що мають велику кількість ділових підрозділів і (або) що працюють відносно автономно і зайнятих схожою діяльністю.

Опис

Ключові слова

промислові підприємства, маркетинг, конкурентні переваги

Бібліографічний опис

Ткачова Н. П. Внутрішній бенчмаркінг в системі конкурентоспроможності підприємства [Електронний ресурс] / Н. П. Ткачова, П. Г. Перерва, А. А. Виниченко // Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки : зб. тез Міжнар. наук.-практ. конф. молодих науковців, аспірантів і здобувачів вищої освіти, 21-22 травня 2020 р. : у 2 ч. Ч. 1 / Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування. – Електрон. текст. дані. – Рівне, 2020. – С. 522-524. – URL: http://ep3.nuwm.edu.ua/18488/, вільний (дата звернення 04.09.2020 р.).

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced