Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/48057
Title: Концепція маркетингу вражень в індустрії туризму
Authors: Приходько, Єлизавета Геннадіївна
Перерва, Петро Григорович
Keywords: споживачі; емоції; економіка; ВВП
Issue Date: 2020
Publisher: Харківський національний університет будівництва та архітектури
Citation: Приходько Є. Г. Концепція маркетингу вражень в індустрії туризму / Є. Г. Приходько, П. Г. Перерва // Управлінська діяльність: досвід, тенденції та перспективи : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 24 квітня 2020 р. – Харків : ХНУБА, 2020. – С. 180-182.
Abstract: Доведено, що в туристичній послузі якраз враження складають левову частку туристичного продукту, туристи і споживають туристичний продукт якраз завдяки наявності можливості набути нові незабутні враження.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/48057
Appears in Collections:Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Prykhodko_Kontseptsiia_marketynhu_2020.pdf307,29 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.