Концепція маркетингу вражень в індустрії туризму

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харківський національний університет будівництва та архітектури

Анотація

Доведено, що в туристичній послузі якраз враження складають левову частку туристичного продукту, туристи і споживають туристичний продукт якраз завдяки наявності можливості набути нові незабутні враження.

Опис

Бібліографічний опис

Приходько Є. Г. Концепція маркетингу вражень в індустрії туризму / Є. Г. Приходько, П. Г. Перерва // Управлінська діяльність: досвід, тенденції та перспективи : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 24 квітня 2020 р. – Харків : ХНУБА, 2020. – С. 180-182.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в