Концепція маркетингу вражень в індустрії туризму

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Харківський національний університет будівництва та архітектури

Анотація

Доведено, що в туристичній послузі якраз враження складають левову частку туристичного продукту, туристи і споживають туристичний продукт якраз завдяки наявності можливості набути нові незабутні враження.

Опис

Ключові слова

споживачі, емоції, економіка, ВВП

Бібліографічний опис

Приходько Є. Г. Концепція маркетингу вражень в індустрії туризму / Є. Г. Приходько, П. Г. Перерва // Управлінська діяльність: досвід, тенденції та перспективи : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 24 квітня 2020 р. – Харків : ХНУБА, 2020. – С. 180-182.