Концепція маркетингу вражень в індустрії туризму

Ескіз

Дата

2020

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харківський національний університет будівництва та архітектури

Анотація

Доведено, що в туристичній послузі якраз враження складають левову частку туристичного продукту, туристи і споживають туристичний продукт якраз завдяки наявності можливості набути нові незабутні враження.

Опис

Ключові слова

споживачі, емоції, економіка, ВВП

Бібліографічний опис

Приходько Є. Г. Концепція маркетингу вражень в індустрії туризму / Є. Г. Приходько, П. Г. Перерва // Управлінська діяльність: досвід, тенденції та перспективи : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 24 квітня 2020 р. – Харків : ХНУБА, 2020. – С. 180-182.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced