Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/48111
Назва: Визначення терміну інтернет-маркетингу в умовах сучасного розвитку технологій та міжнародного ринку
Інші назви: Internet marketing term definition on the current technology development state and international market
Автори: Пономаренко, Валерія Вадимівна
Косенко, Олександра Петрівна
Ключові слова: реклама; пошукова оптимізація; попит; сучасний ринок; advertisement; search engine optimization; demand; international market
Дата публікації: 2019
Видавництво: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Бібліографічний опис: Пономаренко В. В. Визначення терміну інтернет-маркетингу в умовах сучасного розвитку технологій та міжнародного ринку / В. В. Пономаренко, О. П. Косенко // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Економічні науки = Bulletin of the National Technical University "KhPI". Economic sciences : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2019. – № 24. – С. 35-43.
Короткий огляд (реферат): В умовах швидкого розвитку технології, методів та формату обробки інформації, форми комунікації з користувачами мережі Інтернет необхідність дослідження, аналізу, формування єдиного тлумачення та чіткого визначення інструментів, що використовуються, є в ажливим етапом розвитку маркетингу. Наявність та легкий доступ до великого обсягу інформації дозволяє досліджувати новини в момент їх запровадження, а з іншого боку, це ускладнює процес аналітики та визначення достовірності інформації, що існує на інформаційному ринку. Запропоновано тлумачення терміну «Інтернет-маркетинг», сформованого в результаті проведеного аналізу та порівняльної систематизації існуючих даних щодо визначення та складових даного напряму, поглядів та пропозицій фахівців з різних галузей та практичним досвідом. Визначено основні проблеми, що існують на сучасному етапі, масштаб, можливі варіанти вирішення та поточну ситуацію на світовому ринку. Проаналізовано існуючі інструменти, ресурси та отримано схему з повноцінним списком складових онлайн-маркетингу, що є актуальними та діючими на сучасному ринку: пошукова оптимізація, веб-аналітика, партизанський маркетинг, стратегічний маркетинг, маркетингові дослідження, контекстна реклама, емейл-маркетинг, паблік рілейшнз, веб-сайт маркетинг, відео маркетинг, партнерський маркетинг, контент маркетинг, маркетинг в соціальних медіа та вірусний маркетинг. Проаналізовано попит та актуальність даного питання в Україні та світі за допомогою використання даних з аналітики різних варіантів запитів користувачів (на різних мовах (англійська, українська та російська) та варіантах написання терміну в якості пошукового запиту за допомогою інструменту Google Trends). Зроблено висновки щодо поточного стану питання, актуальності та неоднозначності запропонованого вирішення на ринку, наявних проблем на ринку та напрямів для подальшого дослідження.
According to the rapid technology development condition as well as information analysis methods and processing, process of communication with the Internet users the necessity of searching, learning, analyzing and creating the single interpretation and clear understanding of the using instruments is vital for the marketing development stage. The opportunity and easy access to the huge amount of the information provide an ability to discover news and updates at the moment of its implementation. On the other hand, this opportunity make the analytical and defining the certainty of the information processes harder on the current informational market. There have been pr oposed the definition of the “Internet marketing” term that had been formed as a result of the launched analysis and comparative systematization of the existing data regarding discovering the area components, opinions and suggestions from the different market segments specialists with the practical experience. The main problems of the current stage have been defined as well as the scope and possible ways of solving the current international market situation. The existing instruments and resources have been analyzed and the scheme with the detailed list of the online marketing components has been formed. The list of the actual and ongoing marketing instruments consists of: search engine optimization, web analytics, guerilla marketing, marketing strategy, marketing researches, paid ads, PPC, email-marketing, public relations, website marketing, video marketing campaigns, referral and affiliate marketing, content marketing, social media marketing, viral marketing. The demand on the current marketing point in Ukraine have been analyzed based on the analytics of the different users requests (using different languages (English, Ukrainian, Russian) and ways of the term spelling as the search requests using the instrument Google Trends). The results of the current problem stage, its relevance and ambiguity of the suggested solution at the market, discovered problems at the different marketing segments provide the points for further rese arch discover.
DOI: doi.org/10.20998/2519-4461.2019.24.35
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/48111
Розташовується у зібраннях:Вісник № 24
Кафедра "Економіка та маркетинг"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vestnik_KhPI_2019_24_Ponomarenko_Vyznachennia.pdf848,51 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.