Beckmann's family contribution to the development of European motor transport at the beginning of XX century
Дата
2019
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Київський національний університет ім. Т. Г. Шевченка
Анотація
The formation of the automotive industry in Europe in the early twentieth century was considered. The data about car development in Great Britain, France and Germany is given. It was shown how the automobile racing influenced on the development of cars, in particular the transition from cars creation with a steam engine to cars creation with an internal combustion engine. More and more people became interested in this type of transportation. It was shown that at that time in Europe there were many workshops where cars were developed by scientists-innovators. Among such pioneers of the car industry is to Beckman's family. The activity of this family starting from Paul Beckman to his son Otto Jr. and even his daughter Ilse is presented. To date, it is extremely limited information about Beckmann's family contribution to the automotive industry in Europe. It was Paul Beckmann who started constructing cars in Wroclaw. At the factory which was founded by his father the production of both as small cars and as trucks and even sports was organized. It is noted that before the beginning of the World War I the most efficient cars developed a speed of up to 95 km/h. Beckmann's family cars became prize-winners of the international competitions of that time. It is stated that Paul Beckman can be considered the initiator of a safety belt. His cars were equipped with special leather straps. It should be noted that the company successfully developed and had a dealer network in Germany, Poland and Russia. During the interwar period, the company collapsed and was bought by a larger brand. However, Otto Jr., son of Paul Beckman, continued to take care of a family business. Today there is only one car with the mark of the Wroclaw car factory.
Розглянуто становлення автомобільної галузі в Європі на початку ХХ ст. Наведено данні з розробки авто у Великій Британії, Франції, Німеччини. Показано як автомобільні перегони впливали на розвиток автомобілів, зокрема відбувся перехід від автомобілів з паровим двигуном до автомобілів з двигуном внутрішнього згорання. Все більше ставало людей, зацікавлених у такому виді транспорту. Показано, що в цей час в Європі існувало чимало майстерень, де автомобілі розробляли учені-новатори. Серед таких піонерів автомобілебудування є родина Бекманнів. Описана діяльність родини, починаючи від Поля Бекманна до його сина Отто молодшого і навіть його доньки Ільзе. На сьогодні вкрай обмежена інформація про внесок родини Бекманнів у розвиток автомобільної галузі в Європі. Саме Поль Бекманн розпочав конструювання автомобілів у Вроцлаві. На заснованій його батьком фабриці був налагоджений випуск як малих автомобілів так і вантажних та, навіть, спортивних. Зазначається, що найбільш ефективні автомобілі до початку першої світової війни розвивали швидкість до 95 км/год. Автомобілі виробництва родини Бекманнів ставали призерами тодішніх міжнародних змагань. Самого Поля Бекманна можна вважати ініціатором ременя безпеки. Його автомобілі були обладнані спеціальними шкіряними ремінцями. Треба зазначити, що компанія успішно розвивалася та мала дилерську мережу у Німеччині, Польщі та Росії. У міжвоєнний період компанія занепала і була викуплена більш великим брендом. Проте родинною справою продовжив опікуватися Отто молодший, син Поля Бекманна. На сьогодні залишився лише один автомобіль з позначкою Вроцлавського автозаводу.
Розглянуто становлення автомобільної галузі в Європі на початку ХХ ст. Наведено данні з розробки авто у Великій Британії, Франції, Німеччини. Показано як автомобільні перегони впливали на розвиток автомобілів, зокрема відбувся перехід від автомобілів з паровим двигуном до автомобілів з двигуном внутрішнього згорання. Все більше ставало людей, зацікавлених у такому виді транспорту. Показано, що в цей час в Європі існувало чимало майстерень, де автомобілі розробляли учені-новатори. Серед таких піонерів автомобілебудування є родина Бекманнів. Описана діяльність родини, починаючи від Поля Бекманна до його сина Отто молодшого і навіть його доньки Ільзе. На сьогодні вкрай обмежена інформація про внесок родини Бекманнів у розвиток автомобільної галузі в Європі. Саме Поль Бекманн розпочав конструювання автомобілів у Вроцлаві. На заснованій його батьком фабриці був налагоджений випуск як малих автомобілів так і вантажних та, навіть, спортивних. Зазначається, що найбільш ефективні автомобілі до початку першої світової війни розвивали швидкість до 95 км/год. Автомобілі виробництва родини Бекманнів ставали призерами тодішніх міжнародних змагань. Самого Поля Бекманна можна вважати ініціатором ременя безпеки. Його автомобілі були обладнані спеціальними шкіряними ремінцями. Треба зазначити, що компанія успішно розвивалася та мала дилерську мережу у Німеччині, Польщі та Росії. У міжвоєнний період компанія занепала і була викуплена більш великим брендом. Проте родинною справою продовжив опікуватися Отто молодший, син Поля Бекманна. На сьогодні залишився лише один автомобіль з позначкою Вроцлавського автозаводу.
Опис
Ключові слова
automotive industry, Wroclaw, auto racing, Red Flag Act, автомобілебудування, родина Бекманнів, Вроцлав, автоперегони, закон червоного прапору
Бібліографічний опис
Gutnyk M. Beckmann's family contribution to the development of European motor transport at the beginning of XX century / M. Gutnyk, L. C. Krystian // Часопис української історії. – Київ, 2019. – Вип. 39. – С. 136-141.