Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4823
Title: Обгрунтування та вибір критеріїв оцінки процесу електродинамічного гальмування під час руху гібридного транспортного засобу на затяжних спусках
Authors: Сітовський, О. П.
Дембіцький, В. М.
Keywords: потужність; затяжний спуск; енергія; сила струму; electrodynamics braking; power; protracted lowering; energy; strength of current
Issue Date: 2013
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Сітовський О. П. Обгрунтування та вибір критеріїв оцінки процесу електродинамічного гальмування під час руху гібридного транспортного засобу на затяжних спусках / О. П. Сітовський, В. М. Дембіцький // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Автомобіле- та тракторобудування. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 30. – С. 10-15.
Abstract: В результаті проведених досліджень отримано рівняння руху транспортного засобу під час здійснення електричного гальмування на затяжному спуску, досліджено вплив конструктивних показників транспортного засобу з гібридною силовою установкою на процес електродинамічного гальмування, визначено та обґрунтовано критерії попередньої оцінки відповідності автомобілів з гібридною силовою установкою, вимогам Правил ЄЕК ООН № 13 в частині випробувань тип "ІІА".
The research resulted in an equation of motion of the vehicle at the time of the electric braking on a long downhill, investigated the influence of of design parameters of the vehicle with a hybrid propulsion system for electrodynamics braking process, identified and justified criteria for the preliminary assessment of conformity with the hybrid vehicle propulsion system, the requirements of Regulation number 13 in the type of test "IIA"
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4823
Appears in Collections:Вісник № 30

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2013_30_Sitovskyi_Obhruntuvannia.pdf351,12 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.