Publication: Маркетингові моделі комерціалізації результатів інноваційної діяльності
Loading...
Date
item.page.orcid
item.page.doi
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Херсонський державний аграрний університет
Abstract
Доведено, що перед описом системи управління комерціалізації, слід визначитись з місцем процесів комерціалізації та трансферту в здійсненні інноваційної діяльності та їх співвідношенням один до одного. Процес трансферу є складовою процесу комерціалізації так як здійснює передачу об'єкта до споживача і тим самим завершує процес комерціалізації результатом - фактом купівлі-продажу.
Description
Citation
Косенко А. В. Маркетингові моделі комерціалізації результатів інноваційної діяльності / А. В. Косенко, В. М. Кобєлєв, М. В. Маслак // Сучасний менеджмент: проблеми та перспективи розвитку : матеріали 5-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 29 травня 2020 р. – Херсон : ХДАУ, 2020. – С. 159-162.